VRAČILO BLAGA

Po določbah Zakona o varstvu potrošnikov – kupec v štirinajstih (14) dneh po prevzetju blaga lahko odstopi od pogodbe tako, da pisno sporoči svojo odločitev na  naslov Matej Stapić s.p., Koroška cesta 53C, 2000 Maribor ali e-naslov: info@inveted.si. Kupec ni dolžan navesti razloga odstopa od nakupa, vendar je dolžan blago vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži, z originalnimi etiketami in v ustrezni količini. 
Blago, kupec mora vrniti štirinajst (14) dni po poslanem pisnem obvestilu o odstopu.
Priložena morata biti tudi originalni račun. Stroške vračila blaga, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa, poravna kupec.  Če kupec prevzeto blago vrne, mu kupnino vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v petnajstih dneh po prejemu odstopa od pogodbe oz. prejemu vrnjenega blaga. Vračil / pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Ob neprevzetju poslane pošiljke, oziroma ob odstopu od pogodbe, ko je bila pošiljka že poslana in niste pisno sporočili, da odstopate od pogodbe, bomo naročnika neposredno bremenili s stroški pošiljanja po veljavnem ceniku pogodbenega partnerja GLS.

POZOR ! Zgoraj navedeni pogoji vračila in zamenjava blaga ne veljajo, če je naročeni artikel v akciji znižan za 25% ali pa če gre za akcijsko odprodajo artiklov z napako..  

REKLAMACIJA / GARANCIJA 

Če imajo dostavljeni izdelki napako in ne ustrezajo lastnostim oziroma specifikacijam naročenih izdelkov, mora kupec o tem obvestiti ponudnika v 8 dneh od datuma prejema izdelka. Če napake z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec o njej obvestiti Matej Stapić s.p. v osmih dneh od dneva, ko je napako opazil, sicer izgubi to pravico. 

Matej Stapić s.p. ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko preteče šest mesecev, odkar je bil izdelek izročen, in prav tako za morebitne neopazne napake v vsebnosti originalno zaprtega proizvoda. 

Potrošnik oziroma, kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in podjetju omogočiti, da stvar pregleda.

Potrošnik oz. kupec ima pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih izdelkov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. 

Kontakt za uveljavljanje reklamacije/garancije je

e-naslov:  
info@inverted.si 

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK 


V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga (Pošta slovenije oz. podjetje GLS). Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.