POGOJI POSLOVANJA

S spletno trgovino www.inverted.si (v nadaljevanju »spletna trgovina«) upravlja podjetje Luka Rakuša s.p. kot ponudnik e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Splošni pogoji poslovanja ponudnika so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS-a in mednarodnih kodeksov e-poslovanja.

Ob registraciji na našo spletno stran obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra) ter kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dobavljiv v razumnem roku),pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

jasno in nedvoumno določene cene izdelkov in stroške prevoza,način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe,rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ter morebitne stroške, ki nastanejo pri vračilu izdelka,pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

VAROVANJE PODATKOV 

Podjetje Luka Rakuša s.p., upravljalec spletne strani INVERTED.si se zavezuje, da bo vaše osebne podatke varovalo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Trgovec se zavezuje, da bo zbrane osebne podatke uporabljal izključno za storitev, ki jo ponuja. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo posredovani nepooblaščenim osebam.

Varnost nakupa je ena naših najvišjih prioritet. Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla, ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

PONUDBA IZDELKOV 

Ponudba spletne trgovine se zaradi narave poslovanja prek svetovnega spleta dnevno spreminja in posodablja.

Ponudnik si pridržuje pravico do poljubnega spreminjanja cen, ki veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene trajnosti. Vse objavljene cene vsebujejo DDV.

Kljub dnevnemu ažuriranju in kontroli točnosti podatkov se lahko zgodi da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa ali pa ponudil drugo ustrezno rešitev v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba oziroma naročilo med ponudnikom in kupcem je sklenjeno v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu »Naročilo potrjeno«. Od tega trenutka naprej so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za kupca, kot za ponudnika.

NAČINI PLAČILA 

Uporabnikom omogočamo naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:

  • Ob prevzemu / plačilo po povzetju. V primeru plačila po povzetju se naročeno blago plača dostavljalcu blaga ob prevzemu .
  • Z vnaprejšnim bančnim nakazilom kupnine na transakcijski račun trgovca po izdelani ponudbi oz. predračuna. V primeru bančnega nakazila po potrditvi naročila kupec prejme predračun, preko elektronske pošte. Blago se kupcu odpremi po prejemu potrdila o plačilu ali dospetju sredstev na račun prodajalca.
  • Ob naročilu koles, ki niso na zalogi je potrebno plačilo akontacije v višini 50 % vrednosti. Akontacija se izvrši po predračunu, ki ga kupec prejme na e-mail oz. na naslov.

CENE

Vse cene so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost(DDV). Cene se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.

GARANCIJA NAJBOLJŠE CENE

Če pri kateremkoli od SLOVENSKIH trgovcev najdete enak izdelek  po nižji ceni kot pri nas,  nam to sporočite in mi Vam zagotovimo enako ceno v naši trgovini.

UVELJAVLJANJE GARANCIJE NAJBOLJŠE CENE


Na info@inverted.si nap posredujete objavljeno konkurenčno ponudbo ali pa nam pošljete predračun.

Garancija najboljše cene velja za vse artikle iz redne ponudbe slovenskih trgovcev pod pogojem, da je izdelek pri trgovcu, ki ponuja nižjo ceno dejansko tudi dobavljiv. Garancija ne velja v primerih razprodaj zaradi zaprtja trgovin, privatnih razprodaj ali drugih nestandardnih prodajnih akcij.

KORAKI NAKUPA

1.Naročilo potrjeno – pogodba sklenjena 
Ponudnik naročilo pregleda v največ 48 urah, preveri dobavljivost in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne.

2.Blago odposlano 
Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili in garancijskim listom. V kolikor je izdelek na zalogi bo naročilo odpremljeno v 24 urah (v primeru plačila po povzetju). V primeru plačila po predračunu, bo naročilo odpremljeno ob prejemu nakazila. V kolikor izdelka ni na zalogi bo ponudnik o tem obvestil kupca.

DOSTAVA

Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner GLS. Vsa naročila bodo odpremljena še isti ali naslednji delovni dan (pod pogojem, da je blago na zalogi). Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Za izdelke, ki so na zalogi, je dostava predvidena naslednji delovni dan od odpreme naročila .

V kolikor imate posebne opombe/želje jih vpiše pod “opombe” na dnu naročila. Dostava blaga je omejena na ozemlje Slovenije. V kolikor želite prejeti izdelke v tujini nas o tem obvestite na info@inverted.si.

Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni doma, se bo dostavljalec dogovoril z vami o ponovni dostavi, brez dodatnih stroškov. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle.

Možen je tudi brezplačen osebni prevzem v Mariboru po predhodnem dogovoru. Info na info@inverted.si

  1. CENIK DOSTAVE:
  • Za naročila nad 60,00 Eur je dostava brezplačna.
  • Za ostale izdelke velja enotna cena dostave 4,00 Eur.

VRAČILO BLAGA

Po določbah Zakona o varstvu potrošnikov – kupec v štirinajstih (14) dneh po prevzetju blaga lahko odstopi od pogodbe tako, da pisno sporoči svojo odločitev na  naslov Luka Rakuša s.p., Ulica Staneta Severja 7A, 2000 Maribor ali e-naslov: info@inverted.si. Kupec ni dolžan navesti razloga odstopa od nakupa, vendar je dolžan blago vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži, z originalnimi etiketami in v ustrezni količini. 
Blago, kupec mora vrniti štirinajst (14) dni po poslanem pisnem obvestilu o odstopu.
Priložena morata biti tudi originalni račun. Stroške vračila blaga, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa, poravna kupec.  Če kupec prevzeto blago vrne, mu kupnino vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu odstopa od pogodbe oz. prejemu vrnjenega blaga. Vračil / pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Ob neprevzetju poslane pošiljke, oziroma ob odstopu od pogodbe, ko je bila pošiljka že poslana in niste pisno sporočili, da odstopate od pogodbe, bomo naročnika neposredno bremenili s stroški pošiljanja po veljavnem ceniku pogodbenega partnerja GLS.

REKLAMACIJA / GARANCIJA 

Če imajo dostavljeni izdelki napako in ne ustrezajo lastnostim oziroma specifikacijam naročenih izdelkov, mora kupec o tem obvestiti ponudnika v 2 mesecih od datuma prejema izdelka. Če napake z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec o njej obvestiti Luka Rakuša s.p. v dveh mesecih, ko je napako opazil, sicer izgubi to pravico. Luka Rakuša s.p. ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko preteče šest mesecev, odkar je bil izdelek izročen, in prav tako za morebitne neopazne napake v vsebnosti originalno zaprtega proizvoda. 

Potrošnik oziroma, kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in podjetju omogočiti, da stvar pregleda.

Potrošnik oz. kupec ima pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih izdelkov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. 

Kontakt za uveljavljanje reklamacije/garancije je

e-naslov:  
info@inverted.si  

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK 

V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga (Pošta slovenije oz. podjetje GLS). Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

ODGOVORNOST 

Spletna trgovina se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da spletna trgovina ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V takem primeru bo uporabnik (kupec) obveščen o spremembah in mu bo omogočen odstop od naročila ali sprememba naročila.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je treba vse fotografije razumeti kot simbolične.

PRITOŽBE IN SPORI 

Ponudnik se po vseh močeh trudi vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in morebitne spore rešiti sporazumno in v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu potrošnika.

PONUDBA IZDELKOV 

Ponudba spletne trgovine se zaradi narave poslovanja prek svetovnega spleta dnevno spreminja in posodablja.

Ponudnik si pridržuje pravico do poljubnega spreminjanja cen, ki veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene trajnosti. Vse objavljene cene vsebujejo DDV.

Kupoprodajna pogodba oziroma naročilo med ponudnikom in kupcem je sklenjeno v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu »Naročilo potrjeno«. Od tega trenutka naprej so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za kupca, kot za ponudnika.